maandag 28 juli 2008

Marie , mijn overgrootmoeder sprak tot mij

(foto's zijn gemaakt door mijn nonkels: Luc Jacobs & Martin Onkelinx)

Het is nu al een week geleden dat mamie (Ria Dessart) haar boek heeft gelanceerd met een spetterend tuinfeest...
Het laatste jaar is ze bezig geweest met het schrijven van een boek over mijn overgrootmoeder.
Het resultaat mag er zijn, allez dat vind ik toch. Het is dan ook een verhaal dat mijn persoonlijk er aangaat.
We hebben heel wat mooie foto's gemaakt op het feest en er staan er ondertussen al enkele online

4 opmerkingen:

luc en Francine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
luc en Francine zei

he da was maar om te lachen he!!

luc en Francine zei

ok da is beter zo , de foto's zijn door martin en mij gemaakt.
maar waar vinden we die van u ,gij hebt er meer gemaakt dan ik !!!
mischien sta ik daar ergens mooi op !!!

groetjes

Siri Smets zei

Mijn foto's zijn bij mamie, ze ging ze vandaag doorsturen, maar dat is blijkbaar nog niet gebeurd... Ik ben nog steeds wachtende....